jajaja. jag ska.

sicket tjat från alla håll & kanter. det är väl dags att skriva in lite här då. kommer just utifrån, lille smurf har fått  vara och dra lite däck me mig & ck. skönt att komma ut på en ordentlig sväng redan nu på dagen.
nååå. har haft full rulle med allt möjligt hela helgen. skidtur me G & lena o lördags, de var riktigt roligt. gick bra för att vara vi ändå, ramlade endast En gång, hah!
blodpaltslagande för första gången i livet, blev äckligt. vart ju tvungen att göra om de nästa dag & då smakade de betydligt bättre.
var på massage i fredags..... inte direkt givande. var väl rätt skönt för stunden men de gav inte direkt nått.
har haft en lång "lesspålivet" period nu. inte så att jag deppar, nej definitivt inte men känner att de måste hända nått nytt snart. jag har ju då stått & stampat på samma ställe nu i ett år. sicket skit. har lite smygplaner men dem kanske inte är så begåvade eg?? nånå. vi ser ju vad som händer & fötter.... btw, våran nya polare heter Sluggo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback