otrrrroligt lång söndag...

jamenvisst, fick en enorm sovmorgon. ja, såklart hade jag ångest när jag vaknade och såg vad klockan var och att jag missat Många timmar av dagen som kunde spenderats i vaket tillstånd. Men tji fick jag. Vilken riktig Söndag det har varit. Skittråkig, hyffsat pigg hela dagen också och noll att göra.
Har valpsjuka, vill flytta & styra upp något nytt ett tag iaf.
Inte ska man ens på stora stockholm, de hade ju varit lite roligt.

tror ni att de bakades några peppisar idag, nå nej. såklart inte. de är som aningens tyst när mattes smurf är borta. gaah. i morgon är de jobb igen, då har man något att göra iaf.

& neeej, jag har inte en såndär deprimerad period igen, är bara jävligt Rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback