första advent i good tid.

jajamensen. igår, eller ja i veckan har vi firat lite första advent. tänkte vi kan lika gärna vara ute i god tid när alla andra ändå är så hysteriska. har ätit skinka och rödbets-sallad. vi fixade TILL OCH MED att grilljera den själva! wooho! inte dåligt alls.
igår hade vi pepparkaksbak och lussebullebak. sicken helkväll. slutade med kopiöst uppsvällda magar, för precis som när man var liten var man ju tvungen att äta för mycket deg :P

lugn helg har det varit. har hundgården på malmen hela helgen. fullt hus där såklart. har hittat min favorit, en helt underbar Malamutegosse. Såndär som man bara vill köra in näsan i pälsen och krama.

Redan igår kom "nytt-liv" tänket...flytta osv. Mest ångest fick jag när jag insåg att det var inte ens söndag igår. För på söndagar är de helt okej att klura och fundera och vara lite less på allt, men kommer de andra dagar också då börjar det vara illa! äh.

nu ska jag gå å vila bort min huvudvärk. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback