komiskt tur :D

Haha! Idag tog vi premiärturen på skidor för säsongen. Okej, vi är kanske inte smartast som väljer att göra de den kallaste dagen hittills. Fast det var roligt. Vi är skulle nog ha platsat i Funniest home videos idag.
Båda vovvarna var toklyckliga ändå :) min kullerbyttoman var galen.

Snart ska jag och fixa håret på min fröken eggby. de ska bli riktigt spännande ;) på tal om vänner och hår.... vissa av ens kompisar verkar bara höra av sig när de är i behov av hårfix. det känns ju skitkul, nå nej. dem vännerna kan ju känna sig träffade, slut på sånt. boka vanliga dagtider & betala normalpris. . . . för de är ju inte ni som ställer upp när jag behöver något direkt. nej, jag har ju sett vilka som har stått bakom mig på senast för har ju behövat en del hjälp med diverse saker och måenden.

aja, nu fick jag telefon så ska lägga ner för en stund. stockholm i morgon med bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback