1 års firande! hah!

8.e november firar jag 1 år som egen föregare. lite fränt ändå. + några vuxenpoäng till mig.
jaha.... har ju då varit bortkopplad från nätet ett tag. Förra veckan hade mamsens chines lite tråkigt ensammen med Hemeth så han fixade uttaget i små, små smulor. Andra gången på några månader. Han vet  vad som svider mest.

Förra helgen hade jag riktigt trevligt besök här. Emma & Andreas var här och förgyllde min tillvaro ;) så härliga människor. det enda de inte förstår är att de skulle vara allra bäst här uppe med oss. haha.

som vanligt i min hjärndöda tillvaro hoppar det bara massa flugor ur munnen..här en kväll hade verron min näsa i sin mun... o de var nästan sant. lite iaf. nu äre för länge sen jag bloggat så allt bara flyter ihop i en enda röra... blir inge vettigt av det här inte.

ajaaa. nu ska jag ta o kedjeröka lite innan läggdags. myror i hela kroppen har jag också. faaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback