med Mig Själv & Lena.

aah.. spenderat en helg i stugan i bönträsk med mig själv, lena och smågossarna. VÄL-behövligt. Skulle lätt åka nästa helg om jag vore ledig... & nästa & nästa. Tillslut måste man väl bli pigg?
Kan ju inte påstå att de hänt sådär våldsamt mycket spännande...Skulle vara duktiga och trava ved, men tji fick vi. Vebon var ju Såklart full av getingar. Blev lövkrattande för heela slanten. Det kändes i dem klena små armarna nu efteråt. mohaha.
äckligt ren & fräsh är man då efter ordentlig scrub, bastu, fotvård och Hydvård. jaa. o såklart inpackning.

Det enda jag längtar efter just nu är att sooova. Helst två & halv vecka, när jag får pension ska jag bannemig passa på! I morgon tänkte jag fara och få nålarna i mig...ja, för jag och min "halva" firade 5 veckor igår, inne på 6 nu alltså. yuck! börjar kännas kvävande må jag säga!

Hmm..Hemeth har Inte varit glad på mig.... först en HEL helg borta och sen på jobbet direkt idag. Det fick jag lida för när jag kom hem... tog tag i allt, men skulle tro att de blir lika jäkligt i morgon ändå.

Bilder från helgen är som vanligt på pixboxen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback