såndär typisk söndag.

jamenvisst. sovit till halv tolv, händer inte ofta för mig längre. hade inte ens riktigt ångest som jag brukar få när jag slösar massa timmar på att sova. hasade ut på loppis med lena, tog inte alltför länge innan torgskräcken tog över och vi gick hem igen.
sen dess har jag bara Degat. Sovit, drömt väldans massa kufiska saker. Var alldeles luddig i huvet med kostiga kryp i kroppen länge efteråt. Less på livet-känslor, som man nu oftast kommer på söndagar när man har haft alldeles för mycket tid till att fundera. Idag extra länge dessutom när man fick en timme till! Fattat massa beslut som jag ändå vet att jag inte kommer hålla. Haha. Ja, men jag kan lura mig själv en stund.

Fast ändå, jag behövde den här GöraIngentingDagen. Dem kommer inte så ofta och nu känner jag faktiskt att jag behöver träffa folk igen, ska nästan bli roligt att gå och jobba ;)

Ska slänga mig i dushen så jag kan inta min spikmatta så småningom och varva ner lite. Det är ju faktiskt inte så länge tills jag ska till sthlm, de Är ju lite roligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback