segt näsvatten, fuck!

jag är så less på och gå omkring & låta som en grinolle. stackars mina kunder är väl rädd att jag ska snora dem på skalet. yuck. 6 dagar pencelin och ännu inte så stor förbättring. nånå. kommer nog i slutändan känna mig ensam när baciluskerna lämnar mig :P

framkallat en hel hög bilder... fick hem dem idag. inte bara kul. kan ju säga att de är några kilon sen jag framkallade bilder. mohaha! jävla semester! fast ändå....sven-åkes mat kan nog ingen tacka nej till. längtar nog en aning till nästa sommar ändå.

spårkurs i helgen btw, skiiitroligt! min nallis var ju dock aaaningen övermotiverad, fast bättre det. tessie hade ju inte lika peppad hund dag 1. haha.

hamnade av någon luddig anledning in på begravningar här under kvällen... på min kommer de inte bli någon tårta utan alla kommer efteråt vara välkommen att samlas på en termos kaffe & ett paket prince. mobiltelefoner får mer än gärna medtagas.

i helgen kommer emma & ante. Fan vad roligt det ska bli!! :) wiiie!

Kommentarer
Postat av: Jessica

du tar väl med mobilen så vi kan messa med dig...=)
hatar oxå förkylningar... blä!!

Puss på dig

2007-10-10 @ 00:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback