Hyd & ofräsh? mmmjo.

dagen för kirunaturen fick vi faktiskt lite sovmorgon, ändå till kl 6... ahh ;) catjan fick börja borta hos hydkvinnan. passade på att kila iväg o svepa lite kaffe me anna. när jag kommer tillbaka är fröken por-rengjord. -Mohahah, du kommer få plååågas! Var tydligen inte det mest behagliga man kunde göra.
Men, klen hyd som man har så fick jag ingen smärta utan bara en behaglig flottig ansiktsmask.. vilket faktiskt var skönt. produkter inhandlades också så nu jäklar ska jag överleva vintern.
kan ju inte påstå att vi kändes oss som finast när vi gick därifrån... social fobi som hette duga med flottfejjor. yuck!

haft en Sur vecka...kryp i kroppen och Faktiskt flera vettiga saker att bli förbannad på! varför ska folk vara så... ja. skitsamma...har jag inte förstått deras resonemang hittills lär jag inte göra de nu heller :P

nu längtar jag tills nästa vecka när smurfos pencellin är slut så vi får börja göra saker,

btw, helgen kommer spenderas låååångt borta i ingenstans med mig själv, lena och vovvarna. härligt slött ska de bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback