tjejer är skum. . .

ja, alltså. ibland blir man fundersam över ens vänner alltså... har fått en hel del tankeställare fram och tillbaka senaste tiden om vad saker o ting är värt. orkar inte ens tjorva o tjaffsa för så länge jag lyssnar på magen så vet jag att de är rätt i slutändan. . . menmen. jag förstår inte. vissa människor ska kunna dissa en när dem känner för de men så fort man själv ska hitta på nå roligt så är de ändå inräknade? eh, nej funkar ju inte riktigt så. som man behandlar andra blir man behandlad själv också.
jag tycker själv att jag blivit duktigare med att inte vara så jäkla snäll med alla o ställa upp osv, men ska faktiskt bli ännu mindre snäll för man får tyvärr aldrig igen de av en del.

nu har jag inte sett lilla Elise på en jäklar massa dagar, hon hinner ju glömma Tant Nina :) Sen att Fru Eggby har dragit till töre nu gör ju inget för är ändå så kräkförkyld så hade inte fått hälsa på tösen iaf.

tråkigt väder, vill ha sol & hitta på roliga saker. fast jag ändå längtar efter riktigt Höst (-regnet)

Harebra så länge.

Kommentarer
Postat av: Tessi

Så rätt, så rätt.. Man ska ha mindre tjejkompisar och fler killkompisar...Blir mycket mindre trauma och tragedier på de viset :)

2008-08-25 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback