försöker väl igen

tänkte att jag skulle försöka hålla igång just lite med bloggandet i varje fall, ni får ha lite överseende med att de lär bli något osammanhängande emellanåt :)

kvällen har jag spenderat med min storasyster, eller rättare sagt min exsvägerska. inte alltför ofta vi ses med tanke på avståndet men hon är en såndär underbar människa som man mår bra av, fattar inte varför min bror var så korkad att han sabbade deras förhållande :P nå, som hon själv sa idag när hon skulle presentera sig på jobbet "nina har fått dras med mig sen hon föddes så de lär hon få fortsätta med!"

Jobbat lite lugnt idag, skönt. Har ju jobbat som en dåre hela helgen så. Känner mig ännu otroligt trött o slut i hela kroppen, men sömnen är de värre med.
alltså, faan också. förstår inte varför de inte känns en gnutta bättre för dagarna som går. Faaan vad jag saknar min nallis. Det är sådär att de känns jobbigt att andas och allt går bara på rutin för att man Måste. Är Väldigt apatisk till det mesta just nu. Han var ju ett lyckopiller utan dess like och att han var ett monster tills 2 års ålder gör nog bara att jag älskar honom ännu mera för vi har verkligen kämpat tillsammans för att han skulle bli så bra som han blev.
Nå, snart kommer jag väl till de stadiet att jag kan le åt alla fina minnen, men de går som sakta dit. Nu vill jag bara pussa på honom.
Har ju iaf fått se väldigt mkt vilka av ens vänner som brytt sig... har haft så d räcker, absolut men några jag räknat med är jag besviken på.

alltså, Borde verkligen sova nu. suuuck. känns inte som att de går än :/

nåååå. ha en trevlig jul. man vet ju aldrig om jag kommer ihåg att blogga nå mer före :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är det typiskt att när man borde gå och sova så är man inte alls trött eller så kan man bara inte somna?!



God Jul på dej!!

2008-12-23 @ 03:04:46
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback