jaja, bloogga!

jag försöker väl lite då. mitt huvud är just liiite rörigt för sånt här just nu. det är inte d att jag inte har något att skriva, skulle kunna skriva noveller om man bara fick ner allt i ord.
har just lite mkt att göra just nu. puh. eller jag tar mig mkt att göra rättare sagt. försöker nog jobba ihjäl mig lite känns de som, men de är skönt.
saknar min hund så otroligt mkr just nu, mammas älskade vän. blev inte lättare att få tillbaka askan...
det är först nu i veckan de kändes som att poletten riktigt trillade ner att han inte finns längre. fan också... jag och moffa satt & kollade igenom bilder på honom. vi har ju hunnit göra förbannat mkt tillsammans jag & gossen. nu ser jag också hur jäkla vacker hund jag hade... suck.... är i en sån där period nu som jag Inte vill ha med andra hundar att göra heller..

snart juuul. de blir nog bra. ska firas med Hela familjen & alla kidsen i år. Faaan vad kul! Har nästan klart me julklappar också, de är bara nattis & hampus som är kvar. svåra skitungar ;)

nej, nu ska jag dusha o sen fara o jobba lite.

försöker kanske igen snart. haha!

heejrå
kramnallis


Kommentarer
Postat av: Erica

saknar också honom otroligt mycket :(

2008-12-21 @ 05:27:27
URL: http://ericafransson.blogg.se/
Postat av: hannah (catjs syster)

Förstår precis vad du går igenom....det är fruktansvärt!!

Man kommer nog aldrig över det...att förlora sin bejbis:(

Blir nästan förvånad ibland över att jag fortfarande "sörjer" Tyson så mycket som jag gör...trodde lixom att de skulle avta lite...men icket... klart att de är lättare nu..men jag kan inte prata om min lilla gubbe utan tårar...

Kämpa på...det blir bättre iaf...(guud va uppmuntrande de lät då) :) men jag tror du fattar:)Och de du skrev om askan...ABSOLUT, håller verkligen med dig... för mig kändes de mycket bättre när man "fick hem" honom igen...de kändes som att man kunde börja släppa lite på sorgen på något sätt... Kram till dig...

2009-01-16 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback