söndag är som nyår.

men ja, varje söndag sitter jag o planerar  vad jag ska göra för att förändra mitt liv. allt är tråkigt, blablabla. sedan under veckorna funkar allt rätt bra & man väntar till helgen, för att under lördagen dampa omkring & vara rastlös och söndagen spenderas med måsten på förmiddagen i väntan på att resten av kommunen ska vakna och eftermiddagen är mest suckar & ångest för att det är måndag i morgon.

i vanlig ordning är de bara jag som har kryp i kroppen en söndag kväll. Inte ens min hund ville vara med mig. Nåja, han har ju inget val så vi har tagit en långprommis vid älven.

CK trodde att jag skulle medela henne via sms när en vän dött. Hon fick sig ett mess "E är död ännu, jag har skittråkigt!" Ringer upp; -Såder kan du ju inte skriva!!! Jag höll ju på att köra av vägen!!
Nånå, E är inte levande än. Hm. Tråkigt när de är så tyst från folk när jag verkligen har lust att surra :)

Helgen har sprungit förbi. Skulle till Jokkmokk, men på fredag kväll fick jag höra att de skulle jag visst Inte. Låtsades sura lite men egentligen spelade det inte så stor roll. Hittade på andra saker att roa mig med under natten så jag skulle kunna sova bort lördagen. Nej, då ringer telefonen kl 8 och jag kan visst åka. Aja, var nog inte riktigt vaken alls under dagen men det var roligt ändå. Det gick ju himla bra för nästan alla :)

Två veckor kvar på gamla jobbet. Det kommer garanterat gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback