WOW!

Passar på att knappa ner lite här när jag haft en Riktigt bra dag. Det var min älskade pälsboll som gjorde min dag så bra. Han kan han med, även om det inte synats tidigare. & såklart, vi vet ju vems fel det är, jaja. det är alltid mitt fel när de gäller gosse. men annars har jag oftast (läs alltid) rätt ;)

har egentligen inte så mkt annat att säga. huvet är aningens rörigt just nu. hah. för ovanlighetens skull???

strul på jobbet,strul på fritiden. det är tråkigt, när en Bästaste vänner inte ens kan säga rakt ut åt en vad dem tycker och tänker. jag går ju genom eld för er, märker man inte det? och även om jag är en liten narcissist så kan jag faktiskt acceptera att man tycker olika, bara man kan stå för det.

sova kan jag inte heller. va fan också. tog ju bara en yttepytteliten lutare. nå. i morgon ska jag ut och ta en ordentlig morgonpromme för första gången på länge, för stegen är så lätta- äckligt skönt att jag också får gå på moln nångång.

Allt löser sig alltid, på något sätt. Det vet vi också, bara vi har sovit gott och ätit ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback