mini-trip :)

fick mig en liiiten roadtrip idag iaf. fick med mig en micheal jacksson kopia till ikea. hihi. dumma jag kunde inte låta bli att skratta åt kraken me jämna mellanrum...haha. men de var komiskt. synd bara att vi inte hitta de riktigt häftigt accessoarerna :D

annars har helgen varit rätt behaglig. spenderade lördagen mestadels på "farmors" baksida. Skönt att få lite värme! Blev väckt på morgonen av min nöjda mamma "-jag har köpt en byrå åt dig!! det är bara du far o hämtar den!"
masade mig iväg till lena för bärhjälp o morgonkaffe men efter många om o men när vi fått bilen tömd o ska hämta byrån är de nån jävel som har snott den. haah. tragiskt när man måste börja knycka från loppisar. aja, de är ju gällivare?

blev ingen utgång & skönt var ju det, därav dampen idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback