nu är det klart...

med årets utställning. puh! grattis Camilla & Mario till BIS-et först o främst! Sen grattis till lilleskutt som blev BIS 4 & Aina till hennes pigors fina resultat! Riktigt bra dag, det enda jag ångrar är att jag inte ställde min älskling, han är ju fanimej Fin.
Jaja, jag skulle ha lyssnat på lillanka,,, & på tal om henne. Vad faaan ska du bo där borta?

Ides inte ta upp de förra veckan med tanke på att de nog snurrar en hel del känslor som de är nu, nytt och allt men jag är verkligen ledsen, på riktigt ledsen att du ska bo därborta, o jag vill ändå att du ska veta det...De är ju ändå så stort  & jag vill vara med! Så mycket svårigheter, bland de svåraste hittills faktiskt, för både dig & mig som vi tagit oss igenom tillsammans så vill man ju vara med på sånt här också, VIKTIGA saker...  Jag vill att lilleman faktiskt ska bli glad när man träffas, jag vill se när han lär sig krypa & gå... inte vara mammas kompis i gällivare som han ändå aldrig kommer lägga någon större vikt vid.... eller att han ska vara annicas Unge som jag inte lägger nån större vikt vid... Nej fi fan, det är som det är & att jag skulle bry mig såhär mycket kunde väl ingen tro, inte ens jag själv.
Aja, de går över... Känns extra jobbigt nu också när vi just pratat och tårarna kommer smygandes. Men ändå, FAN också. Ens vänner är ju ändå de bästa man har.

Lite trist är de att jag mest troligt inte kan roa mig med min andra bästis nästa helg, men de är ju ändå småsaker för vi har ju ändå varandra nära & mesta tiden i örat ändå.

Kommentarer
Postat av: Lill Ankan

Mina tårar bara rinner ner för min kind. Saknar dig så fruktansvärt mycket. Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-06-22 @ 21:56:52
Postat av: Emma

Ja, du borde ju börja ställa lill chinesen! :) han är lätt snyggast!



vad kul förresten att du kommer komma ner! nu var det sjuuukt länge sen vi sågs! det var väl när jag var i gällivare i oktober?



kraam

2008-06-23 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback