säga rätt??

ja, man tror väl att man måste säga rätt saker... de vore ju kanske en idé, men nå sånt har jag då inte lärt mig. sitter istället o analyser som nått annat pucko. sccch nina! ja, jag märker ju själv att jag spårar även om de är först efteråt. :P

allt blir lättare om man kan flumma sig bort en sekund iaf, jag är glad att vi har våra konstiga humör trots allt.
alltså.... nu har det ju kommit en jävla prövning igen, och vissa har ju tydligt visat vad som prioriteras först... vissa vill gå ut osv... vissa förstår man bara inte vad de tänker?? ingen av oss kan göra Nånting men försöka går ju?
andra människor, som jag är Glad att jag inte känner så mkt som jag kanske borde får man ju skämmas för, de verkar ju inte fatta att göra det själv? men har man haft allting serverat hela livet så får man kanske inte så mycket till medkänsla för andra... äh, man ska inte bry sig. Man slutar aldrig att förvånas.
Meeeen,
helt otroligt hur mycket underbara människor det finns också. Det värmer att se iaf :)

Hm, annars tror jag de är lurigheter på G både på ett och annat håll, har inte riktigt fått kläm på vad bara... endel fjäskar för hela slanten och andra är bara allmänt luriga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback