fortfarande dampig...

ja, alltså. man kan aldrig lyckas vara pigg samidigt som någon av ens vänner. eller ja, en pigg stackare hittade jag. men såklart jobbar hon till 4 i natt. min vanliga tur. kryper för fullt i hela kroppen. yuck, det Är inte trevligt. bortbortbort.
min trevliga yrsel har också sällskapat mig hela dagen lång, väldans gemytligt må jag säga. nånå, har ju inte varit helt ensam iaf. haha. jäkla bakismonster.
man får jäkligt mycket gjort sådana här dagar iaf, det kan ju vara bra för annars händer de ju inte speciellt mycket.
det flesta dagar går ju huvet i slowmotion. speciellt vid bokföringsdags.

pepparpeppar, nallis har inte kliat sig på en vecka. kul o se hur de fortsätter när han kommer hem. neeh. nu ska jag bege mig o göra nå annat. helst hade jag ju velat ut o hurta men sååklart ville ju ingen annan det och jag är lite för schizo för att ge mig ut i mörkret alena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback