lugnare vecka? säkert!

ja, vi sa de förra veckan iaf, den var verkligen lätt hysterisk på alla plan. hosh. lite lugnare verkar d iofs me tanke på början av den. fast d är mkt klurigheter just nu. sånt som inte är nån idé alls att fundera över heller :P

nu har pipen kommit hem, undrar om hon ska orka ta sig an min stackars nacke. igår grinade den faktiskt efter henne;)
ska snart skutta iväg till jobbet igen så den får känna att den lever. haha. just nu känns faktiskt d mesta väldans lätt, förutom ibland på kvällarna när svackorna kommer eller när man hamnar i sådana där riktiga deeptalk om meningen med allt & livet. såna är bara svåra.

jobbet mitt är ju faktiskt guld, de vet jag för d mesta också. har ju helt fantastiska kunder, speciellt dem som tycker att jag är bäst. haha. brukar fundera på de där ibland, mitt ego behöver ju kanske inte egentligen sådär mkt pepp, fast jo man kan ju aldrig få för mkt & jag vet ju att jag alltid måste uppdatera mig om jag ska bli bättre.

beställde lite kläder igår, wiie. sånt som jag saknat att använda en tid, faaan vad roligt. hoppas de kommer snart & att de passar!

vad ska alla människor göra valborg förestn?

köpte btw nya Fiberwig-mascaran. Den var okej, lite trådig o så tror jag inte riktigt jag tålde den.



neeh, håller mig till min Dior.

Kommentarer
Postat av: Lina

På valborg sätter man sig och sotar en korv någonstans i en skog, sen går man på krogen! :)



Dior är bättre!

2009-04-28 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback