en dag kvar nu!

sen drar vi lääängst neråt sverige för att hämta gossen min. förstå vad länge jag väntat, har som låtit bli att längta när jag vetat hur himla länge de är kvar så nu känns de att de gått fort. fick ju veta om att jag kanske kunde få en lilleman för 4 månader sen drygt när mamsen var parad.
igår pratade jag me en annan schäfertok som fick gå igenom mina bilder på mina pojkar. ja, till och med uppfödaren kallar dem för "dina pojkar" då både jag och hon haft svårt att välja.
fick känslan vilken jag ville ha när dem var 4 veckor men kunde inte bestämma mig redan då, mycket som kan hända. men när vi gått igenom varenda millimeter på valpbilderna, vinklar, linjer, tår, huvud, päls.. ja, allt så tyckte anki också bäst om den som jag haft magkänslan skulle bli lilla Hirax. (fast jag lät bli och nämna att jag tänkt så).
Kommer hem på torsdag men då blire besöksförbud här ett tag. Bara skruttens närmsta lilla krets får komma. Givetvis MOFFA kommer vara den första, han kommer nog stå och snyfta på flygplatsen gissar jag. Han är så söt min pappa, kanske inte så konstigt var jag fått min djurkärlek ifrån.

Erica erbjöd sig "jag är ju föresten ledig, kan ju hämta er från flyget, eller nej, de får jag väl kanske inte". Haha, nej. Tror inte de, moffa längtar ju lika mycket som jag och de kommer ju bli hans lille gosse det här. Han är ju van att få följa med mig på alla hundgrejer och har gladeligen satt sig åtskilliga gånger och kört genom sverige med mig vinter & sommar & så nu är de någon annan som ska följa me till uppfödaren. Jag vet ju att han är glad för det, men också att han helst sett att han fått åka själv med mig :)

Erica har också fått lov att komma redan torsdagen när vi kommer hem, såklart. Det har hon alltid fått, vara med från början och har båda gångerna utan att fundera varit med vid dem hemska sluten också så det känns givet, för de är nästan viktigare.

nej, nu ska jag försöka sova igen.
får se om de hinns blogga nå mer innan vi far ner, har en del ärenden i morgon.

här är i alla fall mammas nya älskling.


Kommentarer
Postat av: sara

men så söt!!:)

2009-12-01 @ 09:13:36
Postat av: Lotta

Åhh va söt! Jag far och hämtar min lilla nu på fredag! Ska bli så kul :)

2009-12-01 @ 13:14:36
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback