bloggdagen då..

de blev nästan så illa att jag missade veckans inlägg, har ju som fått rutin på mina söndagar & tänkte faktiskt idag när jag läste Catjas blogg att idag borde jag ju faktiskt hinna/orka.
men har haft fuuullt upp som vanligt. (sova på dagen är prio 1 på helger!)
som vanligast har söndagen använts till veckans "borde göra" grejer, städa, tvätta, bokföra... allt är kirrat så nu kan jag somna med lätta andetag. Fast så klart känner jag mig alldeles för lättad och nöjd med att jag inte har en hög me saker i bakhuvet för att kunna slockna.
har haft lilla grejen hela helgen, riktigt mysigt. får bli sånhär dagmamma på helgerna tills vidare. fast nu har ju de flesta så mycket barnvakter så man får tjata om att få låna :) tss.

kvällen har jag & linda spenderat nera på studion och misshandlat våra öron ordentligt, man måste känna att man lever ibland, men de gick ju bra efter mycket grisande.
for på turkica och handlade lite efteråt och måste ha petat till mitt öra me jackan el ngt för känner att de börjar rinna blod nerför halsen. tänkte att jag inbillar mig så känner efter med handen, nejdå, mycket riktigt massor me blod. kikar ner på jackan och ser att de rinner en fin liten flod på fodret. haha. så med vääldigt snett huvud och telefonen mot andra axeln handlar jag klart och hoppas att de mesta av min blodbassäng ska stanna kvar i örat, de gick väl sisåder :) ingen som kommenterade men visst märkte jag att några tittade lite fundersamt på mig :)

om lite drygt en vecka har jag semester, känns sjukt bra kan jag säga. en heeel vecka på teneriffa. de är inte ofta jag är ledig så länge. vara ledig hemma går liksom inte så nu ska jag faktiskt njuta ordentligt & kanske få en gnutta färg till våren iaf för nog är livet roligare om man känner sig lite fräsh :)

nej, nu har jag skrivit riktigt långt tycker jag :) ska försöka somna till CSI nu.

Kommentarer
Postat av: Catja

Tjohoo! Perrekt med ett inlägg! :)

Jag förstår att du längtar till din semester.. Och guess what!? Du behöver den!

2009-02-02 @ 08:00:08
URL: http://Catjaa.bloggagrati.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback