inte fått nånting gjort eg...

snart är lördagen också slut och jag har inte fått nånting vettigt gjort... eller ja, en sak på listan & de var att hinna spendera lite tid med min lilla sjukling.
fast känner att jag ligger väldans efter på den sociala biten... suck. hade Velat orka ta mig förbi farmor, maja & alex, catja & elise, linda & johan & ungarna... men är alldeles för trött o seg. har inte hälsat på någon överhuvudtaget på länge känns d som?
inte deppad för fem öre eller så, ser att de nästan låter så, bara såder gnällig o sur för att jag Borde orka mera, vill ju till & med det! :) nå, de kommer mera ork när solen kommer :)

har tvättstuga nu, tjiiho vilket lördagsnöje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback