nygaddad.

det var ett tag sen nu så de var faktiskt riktigt roligt att jag fick tid idag. speciellt när jag är lite sur över att vara hemma :) sen gör de ju inte livet lättare att mina ögon  vill ploppa ur huvet emellanåt.
har ju mina jäkla ögondroppar men de tar mig sån tid och krävs så mkt pepptalk till mig själv för att jag ska få dem i ögat så drar mig för att sätta dem.
lena skulle hjälpa mig på teneriffa & de var ju en upplevelse för sig. testade nog alla tänkbara sätt och positioner på både händer, ögonlock och droppflaska. slutade bara med garv och ännu mera rinnande ögon.

så till min nya tatuering. slänger in en bild här nere. den blev skitfin, faktiskt. men jag är ingen såndär som hoppar och studsar när jag är färdig så på såvis är jag nog ganska tråkig kund. Men en sak har jag kommit på (som en kund också påpekade så d är väl inte jag eg) att det är nog bara hos johan & tomas som jag är en snäll kund. där orkar jag verkligen inte lägga mig i, känns väldigt skönt faktiskt att bara sätta sig och alltid vara helt lugn att de blir bra, helt avslappnad utan att ens försöka förstå vad som är tänkt med dittan & datten.

när jag däremot sitter i frisörstolen är de riktigt jobbigt, kryper i kroppen o jag måste verkligen Bita ihop för att inte lägga mig i det som görs. det klarar jag aldrig, så kommer alltid med mina små tips eller mina "ajajaj inte sååååå"....sen kan jag gå länge och tycka synd om mitt stackars stackars hår. men alla vet hur jag är att ha som kund så ingen försöker heller få mig i stolen i onödan.
är ganska jobbig hos nagelmalin också med mina idéer om vad som ska målas och vad de absolut inte kan vara si & så... men hon har nog vant sig att jag lägger mig i & skrattar för de mesta bara åt mig.
så summerat är jag väldans snäll när jag sitter under nålen, ibland kanske lite för apatisk :)

såå, slänger in bilden, tomas är sååå duktig, tjiiho! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Im so impressed! :) Vicken littn blogger! :)

2009-02-19 @ 16:44:46
Postat av: Catja

Den blev ju bra gaddningen.. Kom på att jag kanske ska kommentera den också! :) Men duuu, vi skulle ju kunna göra sushi i helgen du å ja! :)

2009-02-20 @ 08:54:02
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback