kan inte soooova!

äntligen, kan inte sova. kanske ett gott tecken? har ju varit sjukligt trött den här veckan, jag hatar verkligen det. det är som inte jag att vara som Sirap hela dagarna... o kvällarna, mornarna.... nej. brukar kunna ha en svacka vid sjutiden men inte mer. nu har de varit precis tvärtom. yuck!
fast nu då.. prövade gå å sova men kände att jag nästan fick panik att ligga där. bra, bra. då börjar de vara som de ska ;)
i min trötthet här så kände jag efter vad jag verkligen behöver just nu. en helg i stugan. insåg att de måste vara ett år sen jag varit där och vilat upp mig?!
har inte satt min fot där sen min älskade nalle somnade in i varje fall... för han står då ännu här hemma i bokhyllan... men i helgen ska ha med och han ska få spridas ut där han älskade att vara. passar sig alldeles ypperligt då min bror gjort en minnesgadd på honom idag. vart helt suvären, tomas han kan ! ! :)
fast jag får fasiken ännu ont i hjärtat, eller nej, hela kroppen skriker efter min älskling när jag tänker på honom. fast jag är ändå glad att jag minns exakt hur mysigt de var att borra in näsan i pälsen bakom örat på honom där den var som mjukast... eller hur himla bra han var när matte var ledsen o arg. la sig alltid på mig hel o hållen o borrade in nosen i halsen på mig som att han sa "matte, de är ingen fara, jag är här, var inte ledsen"... å vem kunde vara arg när en liten (el stor) nalle förstår så mkt vad man behöver.
det är tur att alla minnen finns kvar, alltid, för man blir glad av att tänka på allt bra också. underbara bästis.
de här blir ändå ett avslut till... sprida askan. urs... kanske bra också, vet inte?

jag är inte deppad alls egentligen. livet rullar på, allt är bara bra. har världens bästaste kompisar som är viktigast och trivs som fisken i vattnet här i gälka. annars skulle jag inte sitta här :) man blir bara lite sentimental emellanåt. då äre tur att bloggen finns :)

bilderna från våran sista dag tillsammans. roligt hade gossen iaf;)

Kommentarer
Postat av: jessie

Minnen är det bästa vi har.. å dom ska man vårda ömt så man kan ta fram dom å minnas allt bra och återuppleva det igen.. =)



kram kram

2009-07-10 @ 00:23:53
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Catja

Ååhh..... :(

2009-07-10 @ 08:19:01
Postat av: Lotta

Usch lät jobbigt! :/ Men tror det kan kännas bra att du får sprida askan på ett ställe du vet att han trivdes!

2009-07-10 @ 11:58:24
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: emmlo

åh vad sentimental jag blev! saknar chinesen! det var ju han som fick mig att sluta vara emma dh! :)

hoppas ni får en fin helg i stugan!

puss!

2009-07-10 @ 21:23:30
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: lina

Nina jag tänker på dig! Men jag vet att minnen gör att man lever vidare. Vi syns snart.

2009-07-11 @ 02:35:01
URL: http://linanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback