kanonhelg!

verkligen helt suvären helg. minns inte när jag skrattat så mycket senast. från de vi landat i bönis tills jag släppte av sista passageraren hemma igår kväll. hihi.
det bästa är ju att alla verkar haft lika roligt!! att lena kom också var ändå det bästa! hon är bäst. fast vi blir som fnissiga fjortisar av varandra :)
helgen känns att ha varit lååång. men de blir väl de när man inte göra allt för mycket :) har iaf andats frisk luft från morgon till kväll. solmys & grillning. Öl & vin. Båttur, sjöbad &  fyrhjuling. Hihi.
Spridit ut älsklingarna. Det känns bra. Nu är chinesen där han ska vara. Bara fixa en fin minnesgrej åt honom också så  har jag mina bebbar tillsammans.

Har inte riktigt blogginspiration, för mkt i huvuvet. Semester om en vecka ca. Planera massa, tänka packing. Hojja, hur ska allt rymmas?! De var nog svårt på en vecka!!

Äsch. Nu ska jag göra mig o elsa jobbklara. Tjing!



Kommentarer
Postat av: emmlo

åh turkiet, myys :)

vem är denna elsa som du har? är det samma ägare som till eddie?

2009-07-13 @ 21:00:11
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: lina

Ninni din musfjant! Du vet hur det fungerar här i stan, och jag hade kunnat spy 24/7 på alla odrägliga människor :) Men jag väljer att vara glad, inte nöjd, men glad åt det man har. Du har absolut rätt om det där med riktiga kompisar. Sånt kommer alltid fram i slutändan! Men du ska ha dig själv i åtanke hela tiden. Nu är det lätt för mig att säga när man inte pratar om sig själv. Men jag tycker man ska göra sig själv nöjd, inte göra alla tillfreds. Men det är faktiskt lättare sagt än gjort! Vi får surra mer när vi syns i veckan :)

2009-07-14 @ 01:43:40
URL: http://linanystrom.blogg.se/
Postat av: lina

Hahaha.. Tur att du överlever varje dag och får mat i magen! Ja det var ett bra tag sen :) Men på torsdag! :)

2009-07-14 @ 19:42:47
URL: http://linanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback