miss my sunshine...

okej,, de är många man aldrig hinner me, såklart. men just nu saknar jag min skuttis!! fast Snart ska vi sitta ihop och dampa i solen i 2 veckor, wiiiie!! så de gör väl eg inget att vi inte nöter ut varandra nu innan ;)
håller på å pussla o fixa o försöka hinna med allt som skaw hinnas innan semestern. de enda som verkar klurigt är att få in en bra gaddningstid. nånå, igår satt jag o tomasen o hittade på Hemliga planer o bokade in ett gäng tider till hösten.
tjiiiho!
varför planerna är väldans hemliga är såklart av samma anledning som alltid, folk gillar o sno ens ideér, eller göra likadana efteråt. ursurs.

weell.. idag kommer vovvis. ska bli riktigt härligt o få en prompolare!



ciiaao!

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad avis jag blir på er! :) vill följa meed! hihi

2009-07-07 @ 13:42:14
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: sannnan

miss u too snygging!

2009-07-07 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback