what´s new...

har flera dagar tänkt in och blogga för har faktiskt haft massor att blogga om men har som inte haft ro att sitta stilla ;)
I fredags hade jag date med fröken eggby, de var ju som inte i förrgår. Kan säga att de var lätt trevligaste stunden på hela dagen, fick uppdatera varandra lite och korrigera lite saker som kommit från andra håll som blivit en liten annan lutning på, men så är de ju alltid så vi vet ju att vi kan sortera bort hälften tills vi checkat av med varandra.

Sen hände på TOK för lite resten av fredagen... Var speedad o glad tills jag insåg att de inte kommer hända nå roligt under kvällen. Surade ihop, gick o la mig men det gick inte så tog elsan och for ut o sprang. Det är uppfriskande för huvudet. Riktigt härlig luft att andas på natten också.

Lördagen började jag med en morgonfika med Linan, riktigt trevligt med en långfika med mycket cigg&surr. Blir nog inte tyst många hundradelar när vi sätter igång, hann avverka ganska många samtalsämnen. Det är ändå sjukt roligt när man lär känna sådana människor som man "klickar" med så att de alltid finns något att prata om och som man faktiskt törs säga vad som helst till utan att vara minsta bekymrad vars de hamnar sedan. Vi känns som likadana sprättar om man nu inte läst av varann helt fel ;)

Sen vart de matshopping&pottipalt med lena, ja vi hann dra en kaffeslur me benny & c/o också. De var kuul. Fick paltkoma o segade ihop en stund men när vi väl drog oss ut i skogen me elsa tryckte vi på ON, fixade oss några öl o for hem o bytte om. Tomasen med kompis kom hit o svamlade, alltid lika roligt!

nu snurrar de mest i huvet, speedad för semestern. Checklistor hit & dit. Hosh, ingenting som riktigt är på plats tror jag så ha överseende de högvarvet när ni läser inlägget ;)

nu ska jag dampa vidare. puss hej!


Kommentarer
Postat av: lina

dampungar är vi allihopa =) Vi får styra upp något när du kommer hem igen. Vi borde ju ta den där omtalade utgången med heldag, sol, öl och bikini! Inte för att jag vill stå bredvid dig när du kommer hem som neger :)

2009-07-19 @ 23:02:21
URL: http://linanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback