jag blir pms kossa!

ja, så känns de. när allt bara segar sig o inget händer i planeringen. gaah. gillar att ha alltid klart, alltså iaf så man vet att man tar sig dit man ska. ringa runt hit & dit & fixa & dona, dra i alla trådar o kicka lite slöfockar i arlset så de händer något och man får svar från här och där.
äsch, tänk om vi bara skulle strunta i att tjata o styra upp saker o peppa? ja, men då får vi sitta här och det vill vi ju inte ;)
får andas, för allt löser sig alltid. egentligen är jag inte ens sur, blir bara lite lätt ettrig :) (gillar inte ens själv den ettriga sidan av mig, haha!)

idag har vi haft myskväll nr 2. denna kväll me fröken ö och sen styrde vi upp jordgubbedate på andra sidan gatan. myspysigt. i morgon är de frökens  tur igen att leka me mig, sicken tur jag har som har lena som tar hand om mig ;)

sen ska min söta mamma komma på kvällen o putsa mina fönster så man kanske ser ut. & nej, jag är inte bortskämd...anledningen till hjälpen var ett bryt jag fick på stackars mamma en söndag när jag kände mig helt utbränd & skulle iväg o fixa hennes hår (ja, mammor gör man Självklart på söndagar eller när dem vill, faktiskt). kändes iaf för den stunden som att jag inte hade något annat liv än HÅR HÅR HÅR, fixa allas jäkla hår, alltid finnas och ha tid för alla stackare och jobba gratis, för alla är ju ens bästa vänner när de gäller priser (& egen företagare är tydligen de samma som att vara rik, alla borde ta F-skattesedeln, tss :P) . fick iaf  panik för jag förfaller, mitt humör, mitt hem. haha. allt var bara dåligt o arg var jag. mamma tyckte att eftersom hon verkligen gillar att städa så kommer hon och tar hand om mitt hem iaf,   men Nej. Absolut inte, vem vill ha sin mamma rotandes överallt?! Så eftersom hon vet hur mkt jag svär när jag försökt putsa fönster kommer hon och gör de iaf, de fick hon ;)
de är bäst för de mesta mina päron.

sen så vet jag, för att jag rensat ur mig hur de känns ibland så kommer helt säkert alldeles fel människor ta åt sig om priser & ställa upp hit och dit osv... så är de alltid. Dem som inte behöver ta åt sig gör Alltid det, det är ju de med Samvete. De som borde förstår de inte ens och tycker lite lättsamt "men de är ju bara jag, det kan du väl klämma in".
Inte för det, jag gillar att ställa upp för folk & det gör jag gärna åt dem jag värdesätter och dem som jag vet blir glad. Ni kan glatt ta åt er ni också. Även ni som är för gulliga med att värdesätta mig o betala För mkt så jag får dåligt samvete, fast såklart blir jag superglad av det också, då vet man att de verkligen är värt att hjälpa.

Äh. nu rensade jag.

I helgen ska vi ha SOL & vi ska ha Roligt!!! Iiiiih!


Kommentarer
Postat av: jessie

råma på du.. vi lövar dig ändå!!!!



puss

2009-06-25 @ 11:40:16
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: M

FOLK UTNYTTJAR ALLTID

2009-06-28 @ 13:25:06
Postat av: Lina

Var glad det är roligt=)) Men du är ju sällan sur så ibland får man...

2009-06-28 @ 22:20:20
URL: http://linanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback