mera glada människor, tack! ;)

nej, nej. har inte haft några surisar idag. tvärtom. alla mina kunder idag har varit sådana som ger en massor av positiv energi. det märks verkligen hur mycket sådana gör för ens humör. helt fantastiska! sådana måndagar borde man alltid ha. min sista kund, mitt levebröd är alltid lika rolig att ha i stolen, oavsett om vad vi surrar kan vi ha bra diskussioner tycker jag. även om de är om sådana tjejiga saker som smink ;) vilket de nu oftast inte bara är, vi kan förstå mer än så, även om man inte alltid tror de ;)

annars så har dagen bara allmänt varit bra. har fått allt jag skulle gjort och mer därtill! hade en heel rad med "Måsten" som flåsat mig i nacken bra länge nu och de bästa är borta. Puuuh vad skönt! Har bokat in lite fler gaddningstider också så jag har nått roligt att se framemot i slutet av sommaren.

Kom föresten in en ny Solserie från BedHead idag. Spännande, en anledning att längta till hårtvätt! Hihi.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du e så sweet=) Ska också testa den där nya serien när jag duschar. Men inget bräcker s-factor! tror jag?=P Ja, det är tur att du har mig, hur fan ska du annars ha råd att betala hyran och få mat i magen ;)

2009-06-23 @ 00:14:53
URL: http://linanystrom.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tjenis. Jag har fått min iCurl nu, men jag har ännu inte testat den på "riktigt". Prövade bara som hastigast, men det blir då lockar. Måste bara hitta rätta trixet! ;)

Förresten, hade du någon tid åt Pigan? Kram

2009-06-23 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback