sådärja.

efter en helg med massor av bara, bara vilande hittar såklart alla känslorna dit dom ska. så länge man kör gasen i botten håller dem sig i lagom oordning o stör inte så värst. med andra ord har jag haft en "rumsavdelarrepris" fast inte fullt lika stor krasch. oturligt nog var de mamma som fick ta smällen (ja, jag har sagt förlåt). ja och så lilla TT råkade givetvis ringa en stund efteråt. stackaren måste tro att jag alltid är sur, eller ja. de vet vi ju för dagarna koms ju ihåg ;)

vissa kleton är jag riktigt less på. men de är väl vissa tjejer i ett nötskal, säger bara saker för att de låter bra  &  är me oss när de passar sig. fine. ska bli lika dålig tillbaka. eller nej, de blir jag ju ändå inte, för jag är inte sån.
fast ibland, som idag när jag skulle ha tå-dejt glömde jag bort de, så lite så är jag ju. visst, jag har min krasch att skylla på men de gills inte eg.

nu nattugglar jag igen.. duuumt. ska ta o sova nu och ladda för jobbveckan. de är ju faktiskt riktigt rolig vecka.

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Catja

Är det mig du är sur på för att jag inte kunde komma iväg till stallet? :-0

2009-06-08 @ 09:05:39
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Catja

Haha! Nä det var inte namnet, det var det om att umgås med dig när det passar! haha! Fast det gäller väl alla, man kan ju bara umgås med folk om det passar. Jag kan ju inte umgås när det inte passar! Hahaa!

2009-06-08 @ 11:21:09
Postat av: Jessie

det gör inget att vi inte hann med fossingdaten igår..=) kram

2009-06-08 @ 13:38:05
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Gammal kund

Ska du ut i helgen?

2009-06-12 @ 16:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback