slöat till

med bloggandet... men jag är ju absolut inte ensam om det märker jag. många är dåliga på att blogga nu ;)
man har som inte riktigt ro eller tid känns de som. nå. ska snart iväg och jobba. har ingen aning om hur min dag ser ut på jobbet, vad jag har för kunder osv. inte likt mig ;)

helgen har varit riktigt rolig trots de dåliga vädret. vi var riktigt söta ;) d tråkiga är att jag inte hade en endaste bil på fröken ö i min kamera, hon som var så sööt i håret ;)

fyra dagarsvecka nu igen. skönt. sen är de midsommar. hoppas att inte alla lämnar stan för piteå för grillning & bad tycker jag vore en idé :) hih.
har inte hunnit se lilla TT alls senaste veckan, nu måste vi styra upp lite dejter. sen är de verkligen dags för en frulle också. aja. ska speeda iväg till jobbet nu. pigg är jag. har sovit som en stock inatt o de är ju inte ofta de händer.

riktigt skönt var de med regn igår också så man kunde ha sin bakisdag helt utan dåligt samvete för vädret ;)

Kommentarer
Postat av: lina

sweet=) om jag inte far iväg så styr vi upp något rosigt till helgen!

2009-06-15 @ 16:24:07
URL: http://linanystrom.blogg.se/
Postat av: Catja

Va söta ni var! :)

2009-06-15 @ 17:27:34
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback