torsdag = fredag ;)

ja, jag tjatar men fasen vad roligt att de är helg, Igen. Fast kan säga att den här veckan har inte kutat iväg som förra gjorde. Har såklart haft min beskärda del av mina härliga kunder, sådana som bara ger en massvis med energi, som man blir glad av. Mitt jobb & jag skulle inte vara bäst om de inte vore för dem, hur kreativ skulle man orka vara med bara massor med mongon? ;) Tänker faktiskt ofta på vilken jäkla Tur jag har att jag har så mycket kunder som Jag tycker om! De ser jag ju varje dag att de faktiskt inte är alla som har.

Solen lyser igen, de gör nog delvis mitt humör bra idag ;)
Sen...resan, andas man lite och tänker till så vet man hur jag fungerar. Självklart har jag vägt alla möjligheter fram och tillbaka så de inte blir tokigt. Lite missförstånd förstår jag att de kan bli ändå, men de är ju inte för att jag är en jäkel som man står ut med mig i 12 år eller hur? ;) Skulle aldrig göra något för att göra mina vänner ledsa o de vet dem.

Nu sitter jag o väntar på att lilleskutt, (musslan eller va vi ska kalla henne) ska ringa så vi kan skutta iväg o äta. Vi sa just igår att vi inte har haft nå smeknamn, nånsin, att de är tråkigt. Äsch, de finns ju hur mycket som helst ;)

Nu har vi börjat räkna neeer. hihi.
ses i helgen ni som är kvar i stan!!

slänger in en till bild bara för att vi tyckte vi var så söta :)





Kommentarer
Postat av: sannnan

ärtornas ärtor ; )

2009-06-19 @ 01:59:48
Postat av: Anonym

hihiiii

2009-06-19 @ 11:06:51
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback