femte gången gillt!!

jag & lena har bakat, Igen... har tänkt på det. Vi måste verkligen vara rätt så optimistiska eftersom vi ids hålla på och försöka. För det mesta blir det vi så stort ska försöka laga eller baka (oftast baka) mer eller mindre misslyckat men varje gång vi fått nån ny idé är vi lika peppade. Haha.

Ta mitt brödbak igår, blev äckliga. Huvva, tredje gången trodde jag att de var men så fick jag så snällt upplyst av en liten T att "neeej, tredje gången var ju ett tag sen hörrudu". Ahapp, då var de väl fjärde eller så, men nu har jag gett upp mina försök med nyttiga bröd. Blev helt enkelt bara vanliga bröd med morot i idag & de blev ätbara. Det mesta gick smärtfritt förutom att vi tappade ett på stackars lilla sovande sune.

bloggdagen ja, det vet alla tydligen. var i telefon med bror  & skulle avsluta. " ahaa, skaru blogga?" haha. läser du också den? hm, du lämnar då aldrig nån kommentar. haha. jag har som hakat upp mig på det, men det är ju faktiskt roligt att veta vilka som är här och kikar tycker jag. sen är inte jag duktig på att kommentera hos andra, men de beror då mera på att jag är dålig att idas läsa också, självupptagna fanskap :P nejdå.

livet känns rätt bra just nu faktiskt, förutom min mage. den gör redigt ont idag med. dumma mjölmackor :P känns som att det händer snart lite roligheter framöver iaf. ajaa. nu ska jag natta sune :P hah eller hur, han gör ju hemskt mycket annat än att sova. & just ja, i morgon är det Fredde igen, faan vad roligt ;)

Kommentarer
Postat av: bror,=)

haha ja får väl skriva en rad bara för syns skull då,=)

2009-03-08 @ 23:53:07
Postat av: Sagge

Här snokar jag åxå :)

2009-03-09 @ 00:03:32
Postat av: Tessi

Tycker du borde lära mig å baka:)

2009-03-09 @ 00:43:05
Postat av: Stina

Ni borde testa baka Hellbröd, hur lätt som helst, går fan inte att misslyckas.. =)

2009-03-09 @ 08:31:31
Postat av: Tihi

Jag har snokat jag med =)

2009-03-09 @ 14:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback