ny färg ;)

jajamen, äntligen. har varit så otroligt less på det vita. sen blir de ju inte roligare när resten av världen redan kommit på att dem ska börja jobba på sin sommarblonda färg Redan :P nej, tack, va ni blonda ;)

har inte världens bästa dag direkt om man säger så. vet inte varför egentligen? eller nja. har inte sovit mkt i natt. vaknar tamejfan hela tiden. Blir så förbannad så då kliver jag upp före fan i stället.
Sen är jag kräkless på min förkylning :P Känner att jag verkligen behöver röra mig. Blir bara fetare & fetare mot sommaren :) Fast jag inte ätit dåligt heller, äter nyttigt (hyffsat iaf) & jämt. Nånå. Det tar väl sig.

Är vovve-vakt i tre veckor cirkus åt lille Eddie, världens mysigaste! Han har jag fastnat för direkt, men de verkar alla göra! :)
Helgen var apatiska klubben i luleå på tatueringsmässan, mer behövs knappast kommenteras.

Planer smids hela tiden. Hihi,. Men Suuuperhemligstämplade såklart!

Slänger in en bild på nya färgen, bäst att njuta tills jag tvättar håret nästa gång för då är den väl borta :/



Kommentarer
Postat av: tihi..

Men gummsi.. vad fin du blev i nya färgen.. min partyhelg gick dåligt.. =) hi hi.. börjar väl bli gammal lr nåt.. hör av dig till veckan så trillar jag in på en kopp kaffe.. kram kram

2009-03-23 @ 22:03:08
Postat av: emma

fasen vad kul det ska bli och träffas i helgen!



fint med lite mörkare barr igen! :-)

du var mörk sist vi träffades också!



2009-03-24 @ 12:51:13
Postat av: Tessi

jäkla vad fin du var i mörkt hår!!

2009-03-24 @ 13:30:58
Postat av: Anonym

Du passar i både ljust och mörkt. fint hur du än har det. Min åsikt!

2009-03-24 @ 15:31:14
Postat av: Lotta

Så du har blitt mörk igen :) Snyggt.. se hur länge det varar nu :P

2009-03-24 @ 21:05:11
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback