tid igen :)

helt otroligt, bloggar igen redan. Har nu bloggat så aktivt så jag kan känna mig ledig fleera söndagar om jag vill :P

sitter med tedsan här, har sytt om hans overall lite. han är riktigt söt i den & faktiskt trivs han bra med den på också, mallar omkring ;)

har haft en väldans slö dag, jobbat lite till & från, varit o kokat morgonkaffe åt lillgossen & slöat & varit till den just lite större gossen & gjort en liten gadd också. en av mina minsta, riktigt söt ;)

nu har jag börjat sköta min mat ordentligt igen, frukost, lunch & middag. okej, visserligen har de inte hållt många dagar än men ska försöka så man blir lite piggare.

i helgen är det skydds&lydnads kurs, nån som vill med? :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Asså måste fråga, vart fan är tatueringen? Du lyckas alltid lägga ut bilder då man inte ser vart dom är placerade =)

2009-03-12 @ 21:13:32
Postat av: tessi

när har du hunnit göra den där? :)

2009-03-12 @ 23:59:58
Postat av: emma

snyggt det blev med saxen :-) och sööt teddy också!

2009-03-16 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback