behöver åka...

typ till luleå el ngt o shoppa lite. bara en sån sak som en ny mascara. utbudet är stort här! :) lite nytt smink i övrigt hade inte suttit fel, min Id foundation ser ut att börja vara slut också. Sist jag trodde de räckte den iofs väääldigt länge till.
Ja, jag vet att de går att beställa, de är ju inte lika roligt...
Helg igen, härligt. Har dessutom inte gjort upp en endaste plan. (alltså börjar de krypa i kroppen snart)
Nånå, tyvärr verkar vi vara långt ifrån löning så de är nog ingen som har råd och följa med... faan vad pengar är tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan va skoj med en Luleåresa.. Var ett tag sen jag var där nu känns det som :)

2009-05-15 @ 09:23:10
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hmmm.... kanske vi kan dra en sväng sista helgen i maj.. ska kolla läget lite bara.. kram kram

2009-05-16 @ 16:15:34
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback