helt myyys!

fan vilken rolig helg. långledig & de har verkligen märkts. Känns som om jag varit ledig en vecka minst!
Har varit väldans mkt intag av diverse onyttigheter. Tokmycket mat har vi då ätit. Sushi, thaigryta, vårrullar & tortillas. Riktigt kreativa har vi varit. Inte dåligt :) Sen har d väl slunkit ner en & annan öl också. Fast tycker ändå att jag hållt formen bra under hela helgen. Igår uppe på Harrys var några av oss i nyktraste laget men galet kul hade vi på dansgolvet ändå. (Bortsett från att man märker av alla kletisar på ett helt annat sätt, yuck!)

Har varit riktigt ovanliga blandningar på folk också. Såna som man inte brukar styra upp saker med, bara för att vi är sega att få fingrarna ur ;) Igår var tydligen morsan jobbarkompis kids hos Nina o SÖP! Mohaha!

Klockrenaste kommentaren igår.. En kille skulle ta shotfoto av hela högen o blev less på oss som inte kunde samla oss. "Batteriet tar snart slut, skynda er nu!!" Lotta."Neeejdu, de gör de inte alls, laddade d innan jag kom hit, haha!"
killen (som var lite småsugen på lotta) "faan vad du var klämmig då, är du sådär i sängen också?;);)" Lotta; "JAJAMEN, en riktigt GLÄDJEDÖDARE är jag! Mohahah"

Nej, nu ska jag göra mig klar & fara & äta hos päronen. Har kommit på att d är Evigheter sen jag ätit där, eller hos någon annan för den delen. Folk känner inte för att ta hand om mig längre tydligen ;)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Söp vet jag inte heller om vi kan kalla det ^^ Men lite alkohol var ju iaf inblandad :)

2009-05-03 @ 17:24:28
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Catja

WOW vicket färgglatt och läckert gäng ni var! :D

2009-05-03 @ 18:49:16
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: jessie

Oj oj.. måste starta upp köket å kocka lite matlådor åt mitt gull.... inte bra att ingen tar hand om dig.. d ska d bli ändring på....=)



kram kram

2009-05-03 @ 19:40:27
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Rebban

Du verkar haft en super härlig helg. I like...;)

2009-05-03 @ 22:46:21
Postat av: Jessie

jag har semester i augusti... å har sommaren sugit fett kan du haja att jag slänger mig på första bästa plan.. du är så välkommen att följa med då gulls...

2009-05-05 @ 09:06:29
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback