ja men just nödvändigt...

hade ju som sagt min gastro förra måndagen. fick en "tillsvidare" medecin som skulle lindra mina symptom tills jag fått mina provsvar om ytterligare två veckor... den slog ju så klart bakut.
läste i vanlig ordning inga biverkningar eftersom jag vet att då har man snart alla... fast de visade sig tydligt iaf... Så lagom nu tills jag börjar arbeta igen så får jag inte behålla i princip någon mat. Hinner bara stoppa något i magen så ska det ut igen.
Får helt enkelt surpla flytande föda i små mängder och fick lägga ner medecinen några dagar, funkar ju inte riktigt att gå och kräkas mellan klippningarna. Förklarade för läkaren att jag måste verkligen kunna fungera nu... fast fick inte roligaste svaret. "Suck, men nu tar sånt här ett tag att läka så du borde verkligen inte vara på jobbet egentligen"...
Ska försöka intala mig att jag Visst kan och Visst orkar. Jag ska verkligen pröva för de var riktigt skönt att få vara med människor idag.

Sen att tråkigheter haglar över mig gör väl antagligen inte magens läkning bättre, kroppen vet nog inte riktigt vilket den ska prioritera. Som grädden på moset fick jag höra igår att jag ser lika slut ut som en pundare, tack & bock. Men det är svårt att lysa med bara saft i kroppen och inget samvete att ligga i soffan. Nå, jag har världens bästa nätverk så jag fixar det här & tjurigare tok får man nog leta efter.

Måste slänga in bilder på mina förväntasfulla söton i bilen på väg till stugan ;)


Kommentarer
Postat av: TG

Men Hej! Vilken fin blogg du har. Ska bli kul att följa!

2009-10-26 @ 21:38:11
Postat av: Catja

Nä asså faan.... Borde du inte va hemma iaf?? Om du nu inte kan behålla mat så är det VERKLIGEN ingen höjdare att jobba. Å med tillhörande nyheter frätandes på magen så..... Jag VET att du vill jobba men... Du borde inte. Boka inte in kunder så långt fram alls iaf. Så du kan inom två dagar bara sjukskriva dig igen. Så folk får ringa varje dag å prova boka tider istället... Går inte det?

2009-10-27 @ 07:09:57
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Catja

Mm.... försök bara ta det lugnt... Krya på dig! Fan asså, Svampbob dräkt är verkligen klockrent! H'ähäää! Fasen hon får pluspoäng! :)

2009-10-27 @ 08:06:48
Postat av: Johanna

Hej

Skrev ett svar till er i torsdags och har skickat den igen ifall ni inte fick det.

Mvh/Johanna

2009-10-27 @ 09:55:35
URL: http://profoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback