trött nina...

vaknade av att jag hörde mammas röst, -"Smoookie". Som vanligt studsa jag upp ur sängen. Mamma & pappa hade varit och tjuvat lillpigan från kullen.
Orättvist mot Ginnie så drog iväg ett sms att vi kommer och hämtar henne. Fast de va nog bäst de, vi fick den lite mera kluriga och svårflörtade damen. Började med en rätt bra bus-sväng vid lina-älv, hem och fylla på med näring och sen tog vi en prom upp till malmsta...Sista backarna var både vi o pigan ganska trött i benen. Men skönt var det. Underbart att se pigan så stimulerad, däckade direkt.

Ska fara och hämta fröken så mycket jag bara hinner och orkar nu, för de är verkligen själavård för mig. Bra träning för Acke också innan lillen kommer.

Alltså blir de inge halloweenfirande för mig. Min mage vill nog inte de heller eg. Ska tända ett ljus här hemma för mina älsklingar, gravarna är lite för långt bort.
Kommer nog aldrig sluta sakna min chines, det är verkligen en stor bit av hjärtat som saknas. Tror faktiskt att det är i stort sett omöjligt att få samma relation till en vovve igen. Såklart kommer jag älska dem lika mycket. Men vi gick igenom så mycket svårigheter tillsammans och kämpade så mycket och då blir man ännu tightare....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är tur stt ett hjärta rymmer plats för så många.. för alla individer i ens omgivning snor ju en plats. vissa större än andra.. jag firade helloween i wow.. skönt.. å vi kommer må så bra imorgon..



2009-11-01 @ 00:28:10
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Catja

Jess, Vi var Jack Sparrow och trollmor å vi mår bra idag vi också! :) Man måste inte kombinera sprit å kostym! Hähäää!!

2009-11-01 @ 09:29:51
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

En liten colliebebbe.. fast jag vet inte om det är sprikat i sten.

2009-11-01 @ 23:41:34
URL: http://tihis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback