varför en grabb?

pojkar(hanar, så klart) är mkt bättre. Har aldrig gillat surtikar o deras grisiga löpande minst 2ggr om året.Plus att dem då ofta blir skendräktiga, småfeta o urfällda. Fast, de är såklart bara jag som är hanhundsmänniska som motiverar så, I know. Tikfolket kan ju räkna upp lika mkt neggo om att ha hanhund. Dem är såklart mkt söligare i mognad, mkt fjantigare o hårdare. Fast mina grabbar har alltid varit Mammas gossar och så otroligt förarbundna som jag inte kan tro att en tik blir. Dem är ju mera som vi, kan själv :) Därför så blir de ingen vovve om de inte ploppar ut en liten pojk. Men mest troligt bara ca en vecka-tio dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Då fick då jag svar på min fråga :P



Sant, Måste vara äckligt att bla. ha en löptik hemma.. Kan inte vara så fräscht..

2009-10-02 @ 19:15:12
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: tihi

Håller tummarna på en kille till dig då.. själv är jag ju dock en tikgillare.. fast hanar har sin charm dom oxå.. tanken har slagit mig å skaffa en till liten fast hane.. =) kram

2009-10-03 @ 23:21:00
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Rebban

Aha, hon börjar bli till åren... ;) Ja det ska jag fundera på... Låter skoj!

2009-10-05 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback