beach 2010, haha.

sådär lagomt skönt när i princip Alla deffar för sommaren kan man bara slappna av. Finns ju som absolut ingenting jag kan göra åt min kubformade kropp just nu. (fast ändå är jag avis såklart) :)
på jobbet har de som vanligt den här årstiden dragits ner kopiöst på fikabrödsfronten (som att de eg är idé att börja nu) och bytt ut kakorna mot Nutrilettbarer, yuck. Neej, så tokig blir jag nog inte.

Det enda jag behöver nu är Tjockiskläder till sommaren, klänningar o kjolar o tunikor. Så tänk på mig när ni rensar bort alla era för stora kläder ;)
Fick lucka idag. Jäkla askmoln som gör att posten inte kommer i tid. Tur att de var en sån lättsam kund jag hade. Blev nog nästan mer arg jag än kunden ;)

Nu verkar Diors nya mascara Extase börja släppas här med, vill ha! Den verkar tokbra. Ska nog åka och lägga mig i solariet o grunda lite ifall att vi tar oss till turkland om 10 dagar :)

Harebrahej.

Kommentarer
Postat av: Emma

ja just ja det där jäkla askmolnet kan ju ställa till det för eran resa! hoppas verkligen att det är borta om tio dagar! skulle ju vara trist om ni inte kunde åka :(



och på tal om beach2010 så är det inte så mycket man kan göra nej :P haha jag har nästan värre jag kommer ha degmage och bristningar, du kommer iaf ha en fin gravidkula! :)

2010-04-22 @ 19:25:19
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback