update??

just nu känns de som att vi lever i en liten bubbla av bajsblöjor, spya och amning. Ja, framförallt Amning. Man känner sig lite lätt som en mjölkkossa just nu, för gossen Bor vid bröstet känns det som.
Och svar på en fråga som jag också funderade innan... Känns det inte konstigt att ha någon vid bröstet? Jag trodde de skulle kännas skumt i början, men jag hann inte ens tänka tanken efter förlossningen så hade en sköterska sugit tag i bröstet på mig och satt gossen dit.

Nu har det börjat trilla in besök lite smått, glad är jag för det. Visst behövde vi vila i början men nu börjar jag Längta efter att ha människor omkring mig.
I morgon drar vi nog ner till stugan en sväng igen, börjar sakna min mamma. Haha, nog är de väl ganska många år sen jag fått mamma-längtan men de är så skönt att vara hos mamma och koppla av och så mår ju jag bra när jag ser hur lycklig hon är och få vara med lillis.

Nej, nu ska jag passa på och ringa ume-linda här när jag har morgonstund med mig själv :)

Harebrahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback