julbord

japp, första julbordet avklarat. eller nej, fasen det var ju andra. åt ju faktiskt med mitt jobb här i veckan. minnet är bra.
slog på stort och klädde upp mig. det var ju inte i förrgår direkt. lånade en klänning av erica, kändes skitsnygg. men nu i efterhand när jag la in bilderna på datan så ser jag att jag är ju ännu några kilo för mycket. (det vet jag när jag står på vågen också).




okej, hållningen gör ju sitt också, men bara min mage drar ihop sig och brösten krymper lite är jag nöjd. men med tanke på att min kropp agerat bostad för en liten filur i 9 månader och efter det producerat föda är jag ändå sjukt nöjd att jag faktiskt krympt så fort som jag gjort. Det är coolt hur vi fungerar ändå.

Iaf, pallrade mig hem efter att ha lastat i mig Tonvis med mat för jag saknade faktiskt min lilla gosse. Blev lite onödigt mycket med både jobb och julfest på samma dag. Sen kände jag faktiskt att jag inte hade mycket där att göra. Kände ju i stort sett ingen och hur illa det än låter så orkade jag inte engagera mig för att lära känna heller.

Grattis till L som fick sig en liten tös idag också. Fasen vad Mysigt!! Nu grinar min gosse så de är bara lägga ner de här.

Slänger in en bild på mitt öga så fröken N får se hur jag lyckades ;) Inte så stor skillnad direkt men ;)

Kommentarer
Postat av: lina

sjukt fin klänning + smink. Ögonfransarna blev bra, men för dig är det rätt onödigt som har långa och fylliga! Men man får det där extra flirtet i fransarna när man klipper och lägger dom på ytterkanten tycker jag:)

2010-12-10 @ 23:13:10
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: morbror

Okej, vad ska man titta efter? är det finn fem fel måste du lägga upp en till bild att jämför med=)

2010-12-11 @ 10:23:46
Postat av: Sanna

SNYGGING. Du är ju en riktig milf;)

puss

2010-12-11 @ 17:41:55
Postat av: emma

tycker du är supersnygg! sådär mycket har inte jag krympt än! men jag är inte lika duktig som du heller :) men efter nyår då jäklar ska jag lägga i ännu en växel!



nu är vi hemma från utlander förresten :)

2010-12-11 @ 17:56:28
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Rebban

Men heting! Du ser ju skit fräsch ut. Tummen upp. ;)

2010-12-11 @ 21:05:57
Postat av: Annica

Vad fin du är flickan, ska bli kul att träffa er. Har blivit förkyld men hoppas jag är frisk då vi kommer

2010-12-16 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback