revisorn själv.. haha

gick och grävde i en låda och sökta post-its. oj, hittade 1600 där. haha. "acke, har du satt några kontanter hit?" "jo jag satte väl dit en tusenlapp igår". -"jaha, okej. de var därför de var så mycket där". (lättlurad) "men, näää nina. du vet att jag aldrig har kontanter så inte har jag väl satt dit några pengar."

Kan säga att de där händer mig väldigt ofta. Glada överaskningar, tar på ett par jeans man inte haft på månader och kan hitta en 500 nerknövlad i fickan, ganska ofta en tvättad peng också. Visst det är mina pengar, men man blir lika glad varje gång ändå! :)

idag tänkte jag laga mat åt min mor & far eftersom vi Jämt äter där. Kan vara skönt för dem att få komma och få maten serverad också.
Julisarna är klara... nu är de som vanligt bara att hålla tummarna att allt hinner trilla in! Jag gillar julen riktigt mycket. Det är så roligt att Ge saker. I år var det extra kul för jag har verkligen haft tid att lägga tanke bakom alla klappar så det passar personerna som handen i handsken! ;)
Önskar bara att man hade haft mera pengar så man kunde köpa julisar åt alla nära.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Herregud va du har börjat blogga mycket då :D Hade ju flera inlägg jag inte hade läst såg jag ju :)

2010-12-19 @ 23:43:06
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

hej, det ekar här :) klickar in varje dag i hopp om ett inlägg :)

2010-12-29 @ 00:21:49
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback