försöker lite till då...

är själv less på att alla har bloggtorka så man inte har nått att läsa så kan ju inte vara lika dålig själv... aja, nu börjar väl de flesta veta varför jag blivit så fet på senaste. nej, det var inte bara god julmat :P
nu börjar de ju kännas lite på riktigt, när vi berättat för dem vi vill. fast jag tror inte jag tror de fören vi har varit och kollat på den om sisåder 5-6 veckor.
kan säga en sak iaf, hade jag vetat att det var en sånhär pina man ska utsätta sig för första tiden hade jag nog stängt fabriken för länge sen. har rent ut sagt haft en 6 veckors nattlig magsjuka, som tur är Bara några av dem jag mått piss dagarna. Tack vare det har man inte kunnat göra annat än äta, äta och äta. Så de är väl de som gjort att jag redan svällt en del om arslet :P Plus att jag inte haft ett socialt liv heller, har sovit allt jag bara kunnat. Acke har inte haft så roligt ensamhusse åt tokvalpen på eftermiddagarna :) & en snyftande Nina som velat hänga sig på nätterna. (jag kan tycka en hel del synd om mig själv när de behövs, haha :D)
Nu börjar jag ha betydligt bättre dagar men kvällarna är inte roliga än. Om några veckor till kanske.

Absolut är det jättekul, men jag kan inte vara jättehysteriskt glad när jag inte har nån energi.
Lille Hirax växer så de knakar men dåligt me bilder än, nu vet ni varför jag haft noll ork med bland annat kameran. Blir betyligt bättre när solen börjat kika fram :)

aja, hare braa hej.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hallå gumman. ons-fredag är jag ledig då kan vi ta en date när du vill... =) Å på söndag måste ni komma å äta tårta.. kram kram

2010-02-08 @ 21:50:06
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: emma

är så avis att ni har ultraljudet kvar ;) är såå mysigt och häftigt att se att något lever där inne! hoppas som sagt att du får må bättre snart! :)

2010-02-08 @ 22:17:26
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men va roligt! :) Grattis till er! Hoppas du börjar må bättre..

2010-02-09 @ 09:12:28
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Catja

Du har en grej att kolla in på min blogg!

2010-02-10 @ 11:45:31
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/
Postat av: elin

ååååh men gud va kul! stort grattis till er :)

2010-02-12 @ 03:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback