hemma igen

skönt att komma till stugan. härligt att få krama på sin gossevovve igen. (nu börjar han faktiskt gilla att mysa).
Hade med oss lille Alex också & på lördag förmiddag kom resten av familjen så man fick se Majan också. Fast fasen vad fort det går. Nu är inte Faster rolig att hänga med nå mer, fröken har blivit så stor! :(

Trög som man är så hade jag inte med mig kameran. Hade hur många Kodac-moments som helst med Hirax & Alex. Det behövdes nog den här helgen för nu börjar dem verkligen bli polare.

Riktigt roligt var de att komma hem o kolla alla bloggar också, jäklar vad alla blivit flitiga m uppdateringar, det är Solen som gör att man blir pigg & glad! :)
Idag är de kalas några hus bort & nästa helg har vi kalas här hela helgen när min gamling blir hela 30! Puh.

Nej, nu ska jag kolla om riset börjar vara klart till min dirre-vovve. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mia (Håkans dotter)

Grattis till bebisen!



Lycka till o hoppas allt går bra :)

2010-02-14 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback