roligt :)

med så mycket kommentarer, tråkigt dem som jag inte hajjat vem dem är ifrån bara. kul att se att "kiruna-mia" läser också. är nog väääldigt många år sen jag pratat med dig, tyvärr hade du ju inte länkat nått så jag kunde svara!

plockade undan en ikeakasse med jeans igår, jeans som inte kommer få se världen på minst ett år :( de är nog en av de jobbigare delarna med det här. Vad fasen ska man ha på sig? jag är ju van att ha obegränsat med kläder att använda, kan som inte ta slut för att allt är i smutsen (ändå är jag världens grismaja!) & nu helt plötsligt har jag nästan ingenting. så har man dessutom ett jobb som man ska försöka se hyffsat fräsch ut på. nå, tog på mig brallerna jag fick låna av catja igår, älskar dem just nu:) sköna och helt okej, skönt att ha nått som inte bara är stort och pösigt! har försökt hitta några på tradera men de går inte såå bra, bara enorma storlekar och är väl inte riktigt där än :D

kom just på att vi har Makeupkurs i veckan, med Fredrik Stambro. Det är lyx, inte alla som får kursa med honom :) Får berätta mer om honom sen. I alla fall så är det grymt välbehövligt med lite inspiration, insåg att de är rätt många år sedan jag var på make-kurs.

nu ska jag göra mig lite som folk o sen ta gossen o knata till moffa. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback