konstigt att man blir folkskygg... nej.

tänkte på det... är ju ganska uppenbart att jag inte hör till dem gravida som tycker att de är en fantastisk upplevelse det här med att bära omkring på massa extra kilon. visst, de Är häftigt att de är ett liv i mig, de är häftigt när de sparkar o knölar omkring. Men sparka lite då å så kommer du ut!

Iaf så hinner man ju fasen bara sticka näsan utanför dörren så får man höra hur "STOOOOR" man är. "Är de Verkligen säkert att de bara är EN??" "Borde inte den där komma snart???"
Jag vet att folk inte menar något illa egentligen, men jag vantrivs hemskt i den här kroppen och då är det inte roligt att dagligen höra hur Jävla gigantisk man är...inte när man hört de sisådär 14 ggr om dagen i 4 månader... Har ju iaf lärt mig att jag kommer då inte vara den som fäller såna kommentarer igen.
Sen ser jag att andra gravida bara njuter och myser över att magen växer och syns. Jag önskar att jag kunde känna så.

sen sitter jag inte bara hemma o surar o bara blir fet även om man kan tro de så mkt som jag klagar, försöker faktiskt ta hand om mig på bästa sätt och unna mig saker så jag känner mig lite finare, lite mera som Jag.

Det roligaste är nog ändå att jag har varit en sån som har trott att de är lätt att vara gravid, har aldrig ens tänkt tanken att man skulle känna sig så fången i sin egen kropp (som man absolut inte fattar att de är ens egen, man känner inte igen den!).
Det är väl därför jag fick mig ett så bittert uppvaknande. Sen tror jag faktiskt att mitt fysiska mående gör att jag ogillar de här mer. Har ju inte direkt fungerat som vanliga Nina på ett bra tag.

Morgondagen är väldans oplanerad, jag hoppas bara att de inte blir Föör varmt :) Skulle önska att min karl kunde ha semester o hänga me mig, åka på minisemester osv. Hade ju kunnat åka själv men blir inte ivägsläppt nå mer :P

Nu ska jag ge sömnen en chans till. natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback