sådär... då vände det.

igår morse när jag klev upp kändes allt frid o fröjd. Skulle fixa frillan, verkligen en genomfix. Har till och med hunnit få färg på allt medans håret var borta. Riktig mysdag planerad på jobbet. Det är alltid jätteroligt att komma när man själv inte jobbar ;)

Har hunnit få bortgjort massa "borden" i veckan. Den där jäkla kassan är fixad, fasen så skönt det med. En hög mindre med ångest.
Så får jag ett samtal om mitt hjärta. Den lilla token har kommit på hur man får in lille foten i tratten o har då slitet upp allt, stygn... ja, rubbet. Nu börjas det om från noll med läkningen igen. Kanske. För vette fan hur han ska kunna läka när han kommit på det där. Han är för smart för sitt eget bästa :(
Nå... Vi ska inte ge upp än, ska höra vad hans ortoped säger på måndag.

Orkade inte prata om det alls igår och inte nu heller. Nu ska jag se hur de går först... Det slår mig alltid när mina små är sjuka hur otroligt mycket man älskar och behöver dem. Direkt man får sitt lilla ludd i famnen kommer "mammakänslorna" och man vet att man gör allt för dem.

nej nu kanske jag ska göra nått åt slagfältet här hemma.

då vet ni varför jag är ännu mindre social än jag varit på senaste...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Håller tummarna för hjälten

2010-07-03 @ 13:37:43
URL: http://yessys.bloggplatsen.se
Postat av: emma

vänta bara tills du får ut lillhjärtat du har i magen :) hoppas att allt går bra för hirax iaf! jag ska ta och ringa dig också, ser inte ut som att jag och william kommer upp något!

2010-07-04 @ 23:54:51
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback