varit o rensat lite...

visst, jag kan surra och berätta åt folk hur jag mår. men de är en jävla skillnad på vad man får för svar... om de är "mm...jobbigt... segt.." "äh, de går över, de blir bättre"... ibland hörs de ju till och med att det inte riktigt går in.

men idag fick jag ett givande samtal med mera utbyte, fast man måste nog veta vad saker och ting Egentligen handlar om för att kunna förstå att de faktiskt kommer någonstans ifrån. Ingenting är ju enkelt direkt. Sen är vi ju olika mycket problemlösare allihopa, jag är ju egentligen en som vill lösa allt. Det ska jag göra också, allt går ju, fast inte på ett kick kanske.
(& nej, jag pratar inte om mitt graviditetsdepp nu)

Ska ta o göra ingenting nu. Harebrahej.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad spännande Nina att du ska få barn! :) Jag hoppas allt går bra för dig och att jag får se några bilder på han/hon när den vill titta fram!

Kram Linn R

2010-07-29 @ 23:31:40
Postat av: Catja

Kram

2010-07-31 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback